ACTIONTRIP NEWS RSS
LOGIN | REGISTER
USER     PASSWORD  
 Forgot username or password? Click here.
submit to reddit


9 post(s)
Reader Comments
RenegadeCZ Dec 26 2011, 01:46 am EST
That's cruel.
Bubu Dec 26 2011, 02:30 am EST
LOL
daver18qc Dec 26 2011, 06:44 am EST
He got a USB Flash Drive !! Lucky !!
MoCus Dec 26 2011, 07:09 am EST
lol i got my brother a 32gb flash drive
  xXSheperdXx: Is it me or did you just say 32GB flash drive ?
GrgoljBlaster: there are 128GB flash drives, too :) although they're…
KraGeRzR: May as well buy a cheap 1TB hard drive and a rugged e…
MoCus: okay than maybe its not flash :)
xXSheperdXx Dec 26 2011, 07:19 am EST
So u didn't shoot at Santa this year ... or lay traps ?
Talk about changes :P
Terminator Dec 26 2011, 06:32 pm EST
Ouch, that's happend to me a few times too. I can't complain this year though, my father got me a new laptop :)
Ftmch Dec 27 2011, 09:58 am EST
Had to remove a birthmark right next to my balls. 5 stiches, it's uncomfortable.
Just thought I'd share that with you all.
  EricHalfBee: I thank you kindly
KraGeRzR: Did you pee through your "birthmark" every morning? C…
BmmB: Yeah, I got one too. Not even thinking of removing it…
Ftmch: My doctor thought it was best to remove it since it l…
WARHEADMITCH Dec 29 2011, 11:14 am EST
Now happily the proud owner of Skyrim, Woo. Already upto 56 hours, expecting lag time soon
Dean_Demon Dec 31 2011, 04:58 pm EST
Happy new year retro freaks
  COMMENTS PAGE 1  


POST A COMMENT
Username:
Password:




SEND THIS PAGE TO A FRIEND
Easily fill in your friends' emails to send them this page.
 
 
BACK TO TOP
TOP VIDEOS
VOTING POLL

Gonna upgrade my PC for Watch Dogs:

Yep.
Nope.
Gonna upgrade it anyway.
» view results
» view poll archives
TOP SCREENSHOTS
The Incredible Adventures of Van Helsing IIDark Souls 2Risen 3: Titan LordsThe Walking Dead: A Telltale Game Series - Season 2The Elder Scrolls OnlineThe Order: 1886
 
 
TOP COMICS
The Very Much Charted WarsThe Reapers of OrangeThe Reaper of Souls Meets Amazeballs
 

monitoring_string = "eff2d707bb70db01fa83ebd63e0c5947"