ACTIONTRIP NEWS RSS
LOGIN | REGISTER
USER     PASSWORD  
 Forgot username or password? Click here.
Kinect Star Wars Looks Fun... From This Angle
Yeah, the whole pitch for Kinect Star Wars is that players will be able to experience Star Wars like never before. Well, that's true in a way. This is the first time you'll be able to "unleash your inner Jedi."

Hm, I haven't talk to my 'inner Jedi' in centuries. Of course, he lives beyond the dune sea these days. He's kind of a strange old hermit.


submit to reddit


6 post(s)
Reader Comments
CJ_Parker Jan 26 2012, 03:45 pm EST
My inner Jedi says that Padme is highly fuckable.
im_stardust Jan 26 2012, 03:48 pm EST
This is not funny. This is lame.
micahpharoh Jan 26 2012, 04:39 pm EST
They know their audience. lol at the fat white guy in his underwear at the end.
finaleve Jan 26 2012, 05:21 pm EST
I will give them credit for trying, but doubtful this will be a good game.
Erandore Jan 27 2012, 05:10 am EST
"Get back kinect don't detect you" - "Don't move too quickly Kinect don't detect you" - good now i'll play... "Kinect doesn't detect you" damn can i be a jedi or not -"kinect need to recalcullate"...
satangel Jan 27 2012, 08:51 am EST
Where the fuck is that porn game for kinect ???!!
  Neil: Maybe they're concerned about the size of your contro…
COMMENTS PAGE 1




POST A COMMENT
Username:
Password:




SEND THIS PAGE TO A FRIEND
Easily fill in your friends' emails to send them this page.
 
 
BACK TO TOP
TOP VIDEOS
VOTING POLL

Gonna upgrade my PC for Watch Dogs:

Yep.
Nope.
Gonna upgrade it anyway.
» view results
» view poll archives
TOP SCREENSHOTS
The Incredible Adventures of Van Helsing IIDark Souls 2Risen 3: Titan LordsThe Walking Dead: A Telltale Game Series - Season 2The Elder Scrolls OnlineThe Order: 1886
 
 
TOP COMICS
The Very Much Charted WarsThe Reapers of OrangeRosie The Goat
 
TOP BABES
Three days ago

monitoring_string = "eff2d707bb70db01fa83ebd63e0c5947"