ACTIONTRIP NEWS RSS
LOGIN | REGISTER
USER     PASSWORD  
 Forgot username or password? Click here.
Mornin '14
Filed under: RAINBOWS

Right over and done with. Death is no more. 

Now to commence writing the Reaper of Souls review. Man, I'm crosseyed from all that loot. All those colours too. Sheesh. I feel like I've just spent the last several days molesting a rainbow. 


submit to reddit


5 post(s)
Reader Comments
kreep69 Mar 27 2014, 08:36 am EDT
Was it worth the $?

Update - $40USD wtf!?
CJ_Parker Mar 27 2014, 08:39 am EDT
Mornin and welcome to another shit day on this glorious planet! Secondly fuck Blizzard, fuck Diablo 3, fuck loot and fuck rainbows!
PigMaster Mar 27 2014, 10:45 am EDT
i got my hands on Age of empires 2 HD and it's such a joy to play!

oh, and fuck greedy corporations with their overpriced crap, fuck 14 years old geeks who buy their crap even though it's overpriced so they keep selling it overpriced and fuck rainbows.
actually, no, i like rainbows.
don't fuck rainbows.
Avus Mar 27 2014, 10:46 am EDT
Actiontrip need to review this.. (if it is real)
Goat Simulator
http://www.youtube.com/watch?feature=player​_embedded&v=dvWGLcdI8o8

It is really available on Steam, but still...look at the release date (1st April)
http://store.steampowered.com/app/265930/
  cracker101: LMAO I hope it is real
Breedy_Mcfluff Mar 27 2014, 10:36 pm EDT
You need to review more indie games.
COMMENTS PAGE 1




POST A COMMENT
Username:
Password:




SEND THIS PAGE TO A FRIEND
Easily fill in your friends' emails to send them this page.
 
 
BACK TO TOP
TOP VIDEOS
VOTING POLL

Seriously? You cheat in video games?

No. Never.
Yep.
Occasionally, only hints and video guides.
You can cheat in video games?
» view results
» view poll archives
TOP SCREENSHOTS
Risen 3: Titan LordsGRID: AutosportCoastal DefenseMirror\'s Edge 2DriveClubSunset Overdrive
 
 
TOP COMICS
Divine Kardashian: Original SinAn Age of DragonsGamer Archetypes Catalogue
 
TOP BABES
Three days ago

monitoring_string = "eff2d707bb70db01fa83ebd63e0c5947"